Sponsoren

Helaas kan geen vereniging meer zonder sponsoren, ook een EHBO-vereniging niet. Onderstaand vindt u onze sponsoren die bijspringen wanneer bepaalde kosten het budget te boven gaan. Het streven blijft lidmaatschaps- en cursusgelden zo laag mogelijk te houden om iedereen in de gelegenheid te stellen een EHBO-diploma te behalen en te behouden. Dankzij deze sponsoren is de vereniging in staat de EHBO-karavaan in conditie te houden, een weblocatie te onderhouden, brochures te verspreiden om cursisten en leden te werven, EHBO-ers in actie te kleden enzovoort.

Nog geen sponsor van de EHBO vereniging Enter?  “dit kan altijd nog” door het formulier onder de knop Contact – Vragen en opmerkingen in te vullen (sponsor worden van de EHBO vereniging Enter). Wij zullen na aanmelding zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Uw gift of donatie is dan ook erg hard nodig en wordt nuttig besteedt voor onkosten van onze vereniging, zoals het aanschaffen van nieuw materiaal en apperatuur. Er blijft dan ook niets aan de zogenaamde strijkstok hangen.

De EHBO vereniging Enter bedankt de volgende bedrijven voor hun sponsoring, van jassen, rugzakken, schoudertassen, Aed-trainer, beamer, laptop, reanimatiepoppen, motorhelmen, brandcard, enz. Dit geldt ook voor de sponsoren die om privé redenen niet op het spandoek en website staan. Zonder hulp van deze sponsoren zouden noodzakelijke acties niet hebben kunnen plaatsvinden.