Ehbo-ers / Posters gezocht

Voor het door laten gaan van evenementen zijn de organisatoren verplicht EHBO-ers (Posters) te regelen. Zijn deze Ehbo-ers niet genoeg in aantal beschikbaar, dan kan een evenement geen doorgang vinden. Dit willen we als Ehbo vereniging echter voorkomen dus meld u aan.

Voor vele mensen is EHBO zelfs een hobby geworden. Zij doen dit buiten hun normale dagelijkse werk om. Het is niet alleen erg leuk maar ook zeer leerzaam om je in te zetten als EHBO-er. Je kunt immers je verworven kennis in praktijk brengen. Leden die in het bezit zijn van een geldig EHBO-diploma en die eens een keer willen meewerken tijdens een evenement, kunnen het formulier onder de Knop Contact – Vragen en opmerkingen invullen met de tekst (Ik help posten bij het volgende evenement) ook datum en tijd invullen.
U krijgt dan zo spoedig mogelijk van de coördinator(en) inzet EHBO-ers bij evenemeten bericht terug. Vanzelfsprekend wordt je begeleid door een ervaren EHV’er (Eerste Hulp Verlener). Er zijn diverse soorten evenementen, dus er is altijd wel iets dat jou zal aanspreken. Heb je interesse of wil je alleen informatie neem dan contact met ons op. Hier zijn een aantal evenementen te zien waar wij hebben geassisteerd.

Aanmelden dus!!
Alvast bedankt namens de coördinator(en); inzet van EHBO-ers bij evenementen.

Waarom is posten eigenlijk leuk?

• Als poster kom je op heel veel verschillende locatie’s, activiteiten en in aanraking met heel veel verschillende personen.
  • De personen die een beroep op de vereniging en het posten doen, zijn ook altijd blij om je te zien en blij dat je er bent.
  • Met posten kun je de theorie in praktijk brengen en kun je zelf beoordelen of dit op elkaar aansluit.
  • Met posten kun je van elkaar leren en nog belangrijker je leert elkaar kennen, wat het verenigings gevoel vergroot.
  • Met posten kun je het onzekere gevoel van hoe om te gaan met slachtoffers, omzetten in een zeker gevoel.
  • Met posten steun je uiteraard je eigen vereniging, maar ook de evenementen in Enter.